ستارز

منتدى كامل هتلاقوا كل الي بتدوروا عليه هنا ادخلوا و اشتركوا و جربوا
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 رئيس مصر التالى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رئيس مصر التالى   الأحد يونيو 01, 2008 4:42 pm

الكل منتظر ليعرف من هو رئيس مصر التالى بعد حسنى مبارك

و رهبة الشعب المصرى من اكثر من شىءهم؟

1 - ان يأخذ علاء مبارك الرئاسة بعد ابوة

2 - ان لا تحدث انتخابات و يبقى حسنى رئيسا إلى ان يأتية (امر ربة)

3 - و إذا حدثت إنتخابات فمن سيرشح نفسة بعد ما حدث ل( أيمن نور ) بعد ترشيح نفسة
لرئأسة الجمهورية

إذا ماذا يفعل هذا الشعب خصوصا بعد غلاء السعار

و التشتت بين الحزاب و بين ( وطنى ) و ( معارض ) و (إخوان مسلمين ) و ( حركة كفاية )

الشعب المصرى إذا ظل ساكت على هذا فسوف يموت جوعا

و تتلاشى الطبقة الوسطى فى المجتمع

و طبعا تموت الطبقة الفقيرة

و تسود الطبقة القلة الغنية

و تختفى الجمهورية


( مستنى رأيكم فى الموضوع لنشر المقترحات فى جريدة
{ المصرى اليوم } )

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die


عدل سابقا من قبل Barthez في السبت سبتمبر 27, 2008 6:30 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
ابوشادي
الراس الكبيرة
الراس الكبيرة
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1524
العمر : 26
المزاج : رايق
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأحد يونيو 01, 2008 9:07 pm

و الله يا باشا انت اكيد تقصد جمال مش علاء

ثانيا

و الله الشعب المصري ما عادتش تفرق معاه

كده كده ضايه

ربنا يوفقنا بس

الف شكر عالتوبيك يا جميل

تحياتي.........

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com
محمد الشرقاوي
مساعد المدير
مساعد المدير
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3139
العمر : 25
البلد : مصري
الوظيفه : طالب ربنا يعينه
المزاج : عالي جدا
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأحد يونيو 01, 2008 11:27 pm

ايمن نور مين منهو عليه هو بقى فيه حيل
انا بقول اي واحد والسلام
يقووووول ***مينفعش احكم انا*****ههههههههههههه

_________________

عيش كل لحظه كأنها اخر لحظه فى حياتك
عــيـش بــالايمــان..
عــيـش بــالامـــــل..
عــيـش بــالحـــــب..
وقـــدر قيمـــة الحيـــــاة،،،،،،
....................................................
محمد الشرقاوي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alsharkawy.mam9.com
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 02, 2008 2:13 pm

شكرا على الردود

بس اصلح الفكرة

انا اقصد ( ايمن نور ) بقى عبرة لئى حد عايز يرشح نفسة

ابو شادى انت ماتعرفش

لان الشعب اعترض على جمال فرشح حسنى علاء

يعنى بيلعب بينا

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 02, 2008 3:49 pm

ممكن يبقى

تامر حسني

ههههههههههههههههههههه

هيخلي الجيش كلوه مزز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 02, 2008 6:56 pm

تامر حسنى اية بس

ما محمد الشرقاوى موجود ولا اية؟

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 02, 2008 7:18 pm

اشطاااااااااااااااااااااااااااااااات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابوشادي
الراس الكبيرة
الراس الكبيرة
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1524
العمر : 26
المزاج : رايق
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 02, 2008 9:21 pm

ههههههههههههههههههههه

قلبتوها هزار

بس بجد الناس اعترضوا على جمال

رشح علاء

بتتكلم جد؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 02, 2008 11:46 pm

اصلي الصراحه يابو شادي


مليييييش في السياسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد الشرقاوي
مساعد المدير
مساعد المدير
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3139
العمر : 25
البلد : مصري
الوظيفه : طالب ربنا يعينه
المزاج : عالي جدا
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الثلاثاء يونيو 03, 2008 1:32 am

ياعم ده كله توقعات والرئيس حسني مش حيسيب الحكم

_________________

عيش كل لحظه كأنها اخر لحظه فى حياتك
عــيـش بــالايمــان..
عــيـش بــالامـــــل..
عــيـش بــالحـــــب..
وقـــدر قيمـــة الحيـــــاة،،،،،،
....................................................
محمد الشرقاوي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alsharkawy.mam9.com
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الثلاثاء يونيو 03, 2008 1:14 pm

عندك حق

مين يسيب العز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الثلاثاء يونيو 03, 2008 1:39 pm

ايوة و الله

من ساعة ما حركة كفاية بدأت الظاهرات ضد جمال

لغى جمال ,, و بعد فترة جاى يقول علاء يستحقها لخبرتة فى السياسة

دا بيشتغلنا يا عم

و الشعب معدش فاهم حاجة

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
محمد الشرقاوي
مساعد المدير
مساعد المدير
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3139
العمر : 25
البلد : مصري
الوظيفه : طالب ربنا يعينه
المزاج : عالي جدا
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الثلاثاء يونيو 03, 2008 6:11 pm

ياعم ايتها حد والسلام
مش حيكون احسن ولا اسوء

_________________

عيش كل لحظه كأنها اخر لحظه فى حياتك
عــيـش بــالايمــان..
عــيـش بــالامـــــل..
عــيـش بــالحـــــب..
وقـــدر قيمـــة الحيـــــاة،،،،،،
....................................................
محمد الشرقاوي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alsharkawy.mam9.com
طـــــاهــــــــر
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1822
العمر : 25
البلد : أم الــــدنــــــيــــــا ؟؟؟؟؟؟؟
الوظيفه : مبرمج دفاع الخصم
المزاج : رايــــــــق..........ومــدايــق
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 23/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 10:12 am

دايما بقول على الشعب المصري انه شعب واطي وبيتاخد على قفاااااه

_________________
أنا بقى حسيت ده معاك.. أنا بقى طالباني هواك .. أنا بقى من يوم ماشوفتك مش متخيل غير عمري معااك.

ياتعبني .. ياواجع قلبي .. من حبي .. مش قادر أخبي ... ياتعبني

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tito-az.yoo7.com
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 12:22 pm

اتكلم عن نفسك يا حبيبي

ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد الشرقاوي
مساعد المدير
مساعد المدير
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3139
العمر : 25
البلد : مصري
الوظيفه : طالب ربنا يعينه
المزاج : عالي جدا
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 2:43 pm

ليه اول ما تكبر يا طارق
حتاخد بالكيلو على افاك

_________________

عيش كل لحظه كأنها اخر لحظه فى حياتك
عــيـش بــالايمــان..
عــيـش بــالامـــــل..
عــيـش بــالحـــــب..
وقـــدر قيمـــة الحيـــــاة،،،،،،
....................................................
محمد الشرقاوي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alsharkawy.mam9.com
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 3:02 pm

ههههههههههههه

عندك حق

اصلي اللي بيتاخد على قفاه بره بلده
وجوه بلده

مفيييييييش غيره


هو المصري



هههها
هاهاهااهاهاها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
طـــــاهــــــــر
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1822
العمر : 25
البلد : أم الــــدنــــــيــــــا ؟؟؟؟؟؟؟
الوظيفه : مبرمج دفاع الخصم
المزاج : رايــــــــق..........ومــدايــق
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 23/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 3:43 pm

يااااااااااااااااااااااااااااض

متبقاش مصري إلا إذا اتخدت على قفاك

ههههههههههههههههههههههههههه

بهزر طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tito-az.yoo7.com
محمد الشرقاوي
مساعد المدير
مساعد المدير
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3139
العمر : 25
البلد : مصري
الوظيفه : طالب ربنا يعينه
المزاج : عالي جدا
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 3:46 pm

هههههههههههه
كويس عاوز تفهمنا ان الختم الرسمي هو الضرب على القفا

_________________

عيش كل لحظه كأنها اخر لحظه فى حياتك
عــيـش بــالايمــان..
عــيـش بــالامـــــل..
عــيـش بــالحـــــب..
وقـــدر قيمـــة الحيـــــاة،،،،،،
....................................................
محمد الشرقاوي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alsharkawy.mam9.com
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يونيو 04, 2008 6:01 pm

اه


انت مجربتش ولا ايه

في المطار قبل متخش مصر

هتلاقي الظابط واقف

وخد يامعلم على قفاك وخش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابوشادي
الراس الكبيرة
الراس الكبيرة
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1524
العمر : 26
المزاج : رايق
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس يونيو 05, 2008 12:59 am

احسن حاجه في المنتدى ده

نبدا الموضوع جد

و بعدين تلاقيه كله تريقه

هههههههههههههههههههه

ربنا يهديكم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com
محمد الشرقاوي
مساعد المدير
مساعد المدير
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3139
العمر : 25
البلد : مصري
الوظيفه : طالب ربنا يعينه
المزاج : عالي جدا
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس يونيو 05, 2008 1:01 am

وماله يا بو شادي خلي الاعضاء تفرفش

_________________

عيش كل لحظه كأنها اخر لحظه فى حياتك
عــيـش بــالايمــان..
عــيـش بــالامـــــل..
عــيـش بــالحـــــب..
وقـــدر قيمـــة الحيـــــاة،،،،،،
....................................................
محمد الشرقاوي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alsharkawy.mam9.com
TITO
ستار جاااااااااامد
ستار جاااااااااامد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 890
العمر : 26
البلد : وانتا ماال اهلك
المزاج : وانت مال اهلك
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس يونيو 05, 2008 2:23 pm

اه


فرفش فرفشه

واديها نعنشه



ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zizo the prince
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 541
العمر : 25
البلد : egypt
الوظيفه : student
المزاج : don't miss with me
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   السبت يونيو 07, 2008 2:28 pm

هييييييه بارتيز هيروح في داهيه شويه وهتلاقي الريس واقف عند باب بيتكوا
عيش اللحظه
ومتخفش هبقى ازورك في جوانتنامو
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zizo the prince
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 541
العمر : 25
البلد : egypt
الوظيفه : student
المزاج : don't miss with me
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   السبت يونيو 07, 2008 2:31 pm

نانسي لو شافت الكلام ده هتبطل تغني لمصر
وتسحب الالبوم اللي فيه اغنية انا مصري من السوق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأحد يونيو 08, 2008 1:02 pm

هزر بقى هزروا

شوف انا بقول اية و انتوا بتقولوا اية

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
$ المـــــ ح ـــــب$
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 641
العمر : 28
البلد : جمهورية مصر العربية
الوظيفه : طالب
المزاج : حـــالـــة حـــب
تاريخ التسجيل : 07/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأحد يونيو 08, 2008 2:13 pm

يعم ميجيبوا الي يجبوه

ولا يرشحوا الي هم عوزينه
اصلا الشعب المصري مبآش ليه رأي
ولا حق في التعبير عن ذاته

يعني لو جاه (جمال ولا علاء مبارك )
هيعملوا ايه
وعلى رأي المثل {من شابه اباه فما ظلم}

تحياتي $المـــ ح ـــــب$
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 09, 2008 12:45 am

معاك الف حق

هيا ضيعة ضيعة

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
zizo the prince
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 541
العمر : 25
البلد : egypt
الوظيفه : student
المزاج : don't miss with me
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 09, 2008 9:08 am

انتو مش فاهمين الوضع ؟؟؟؟
كانكو مسمعتوش عن الغلا تعرفوا ليه عشان المواطن يصحى من النوم كل همه يلاقي الفطار
لو لقى الفطار بعد ما يخلص يبقى كل همه الغداء
وطبعا قليلين اللي بيتعشوا
شعبنا لو شبع يحكم العالم
الغلا من الحكومه مش الوضع هوه اللي بقى وحش
اللي ماسكين التجاره علاء و واحد تاني هوه اللي بيظهر
مصر كلها في ايد واحد
والريس ذكي يزود المرتب 5 % ويغلوا الاسعار 30%
مصر مش فقيره كلنا عارفين ثرواتها
لكن مفيش حد يمسك سلطه الا اذا كان خسيس
ابسط مثال بتاع العيش
الحكوه بتبيع الدقيق للطابونه 30 جنيه
بيتباع بره ب 100
يروح بتاع الطابونه يبيع العيش ب 60 للناس والفرن ميبيعش حاجه واللي يشتري الدقيق يخبز ويبيع ويغللي العيش براحته
انا لو الرابط بتاع الموقع بتاع جريدة الدستور معايه كنت جبتوا


ومعلش لو كترت كلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ظاظا
ستار خطير جدا جدا
ستار خطير جدا جدا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3308
العمر : 26
البلد : مصري
الوظيفه : لاعب كورة في الشوارع
المزاج : كورة
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 11/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين يونيو 16, 2008 7:42 pm

ياجماعة رئيس مص التاني هو:ظاظا شكراااااا وشيله المنوفي حسن مبارك
مع التحيات:ظاظا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com
zizo the prince
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 541
العمر : 25
البلد : egypt
الوظيفه : student
المزاج : don't miss with me
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الثلاثاء يونيو 17, 2008 1:30 pm

مبروك يا ظاظا

اعتبروا مصر ادمرت يا جدعان

والله لا اوريك من القاعده بتاعتي انا وبارتيز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس يونيو 19, 2008 11:25 am

بس يا جدعان المفروض داخد موقف

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
zizo the prince
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 541
العمر : 25
البلد : egypt
الوظيفه : student
المزاج : don't miss with me
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الجمعة يونيو 20, 2008 3:02 pm

ايوه ناخد موقف سيارات

انت بتكلم في ايه
يعني لو قلنا راينا هيمشي مستر حسني
باشاره من بارتيز حسني يستقيل
احنا لو مهزرناش في الموضوع ده هنموت من النكد والحسره
خليها مستوره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت النيل
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

انثى عدد الرسائل : 2948
العمر : 25
البلد : أم الدنيا
الوظيفه : للأسف طالبة .....
المزاج : تمااااااااااام
اعلام الدول :
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس يوليو 10, 2008 9:01 pm

شكله كده مش هيبعد من الكرسي يعني لازق فيه ... ولحد ما يتوكل ويريحنا هنكون احنا انقرضنا
شكرا ا بارتيز ع الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الجمعة يوليو 11, 2008 1:16 am

هههههههههههههههههههه

لا
الراجل دة عندة 80 سنة تقريبا

اديلة 20 سنة كمان هيفييس

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
بنت النيل
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

انثى عدد الرسائل : 2948
العمر : 25
البلد : أم الدنيا
الوظيفه : للأسف طالبة .....
المزاج : تمااااااااااام
اعلام الدول :
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   السبت يوليو 12, 2008 1:52 am

واحنا بقى دمنا يتحرق في ال20 سنه الي جايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   السبت يوليو 12, 2008 5:26 am

استحملنا كتير

مابقاش الا القليل

يلا ربنا خلية للامة و الشعب

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
zahrt alhop
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 789
البلد : http://forum.amrkhaled.net/index.php
الوظيفه : طالبه علم ولى الشرف
المزاج : الحمد لله بخير طول ما أمه محمد بخير
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   السبت يوليو 12, 2008 1:15 pm

ربنا يستر على الشعب كللللللللللللللللللللللله

مليييييييييييش فى السياسه خليها على الله
احسن نتقابل فى السجون

طاهر متقولش الكلمه دى تانى خااااالص انا ادايقت جدا ازاى تقول كده على شعبك وبلدك

بس انت يابارتيز متابع اهوه
ايه رايكم لو يعينوا واحد مننا انا حاسه اننا ننفع ههههههه خاصه اقتراحات ماذا لو كنت ريئسا

_________________
http://www.mustafahosny.com/forum/index.php
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم زرعت له نخله فى الجنه
لااله الا الله عدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات والسكون تكتب اجرها فى اكتر من سنه
سأصبر حتى يعجز الصبر عن صبري .. وأصبر حتى يحكم الله في أمري .. وأصبرحتى يعلم الصبر أني صبرت على شئ أقسى من الصبر .. ليغارالصبرمن صبري .. ويتعجب الناس في أمري .. ان شاء الله[b]<a >
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mustafahosny.com/forum/index.php/
GEHAD
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2098
البلد : فرعووووووووني
الوظيفه : طالب ومش عايز اطلب تاني
المزاج : رايق اخــــــــر روقـــــــــــــان
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الثلاثاء يوليو 22, 2008 11:33 pm

أنا الرئيس القادم

هههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يوليو 23, 2008 1:10 pm

انت المغفل القادم

هههههههههههههههههه

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
zizo the prince
ستار نشيط
ستار نشيط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 541
العمر : 25
البلد : egypt
الوظيفه : student
المزاج : don't miss with me
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء يوليو 23, 2008 2:14 pm

على فكرة يا بارتيز انت اسلوبك بقه زفت
مالك في ايه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس يوليو 24, 2008 6:20 am

اسلوبى بقى زفت مع الاهلاوية بس

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
محمد الليثي 88
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2341
العمر : 28
البلد : مصر
الوظيفه : طالب جامعي بكليه الطب البيطري
المزاج : بحب وحدة / بس سكتها صعبة
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأحد نوفمبر 16, 2008 1:03 am

ياجماعه
انا مره سمعت ان في واحد ساحر قال حاجه وفعلا حوالي 80% منها حصل
وهي ان في 5 رؤساء هايموتوا
وهم
بشار الاسد _ ياسر عرفات _ الريس اللبناني بس مش فاكر اسمه _ الملك فهد _ ابن الرئيس الاماراتي _ حسني مبارك
والكلام دن في حدود 10 سنين
واحنا بقالنا دلوقتي من ساعت من أول واحد مات 6 سنوات أو 7

_________________

*** LOVER FOR CARS ***
_______________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين نوفمبر 17, 2008 7:15 pm

كدب المنجمون و لو صدفوا

ما اهوا الطبيعى ان الاسماء الى قالها تموت

لانهم كلهم فوق سن 80 سنة

مش تصدق التخاريف دى يا ليثى

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
محمد الليثي 88
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2341
العمر : 28
البلد : مصر
الوظيفه : طالب جامعي بكليه الطب البيطري
المزاج : بحب وحدة / بس سكتها صعبة
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الأربعاء نوفمبر 19, 2008 7:07 pm

لا يابرنس
طب ابن الرئيس الاماراتي لسه شباب مش فوق 80 سنة

_________________

*** LOVER FOR CARS ***
_______________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
xMoudxBarthezx
مشرف عام
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 4443
العمر : 26
البلد : Portsaid
الوظيفه : Guitar player
المزاج : Misery life
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
احترامك لقوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الخميس نوفمبر 20, 2008 1:07 am

يا ابنى التنجيم حرام

و محدش يعرف الغيب

هتشك فدينك يا ليثى ؟؟

كدب المنجمونو لو صدفوا يا اخى

_________________


I live a life of a Misery and Hate
Iam desperate and i want to die
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com/index.htm
محمد الليثي 88
ستار ما لوش حل
ستار ما لوش حل
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2341
العمر : 28
البلد : مصر
الوظيفه : طالب جامعي بكليه الطب البيطري
المزاج : بحب وحدة / بس سكتها صعبة
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 13/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الجمعة نوفمبر 21, 2008 4:52 pm

لا ياعم استغفر الله بس الأخد بالاسباب برضه كويس

_________________

*** LOVER FOR CARS ***
_______________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ظاظا
ستار خطير جدا جدا
ستار خطير جدا جدا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3308
العمر : 26
البلد : مصري
الوظيفه : لاعب كورة في الشوارع
المزاج : كورة
اعلام الدول :
المهنه :
الهوايه :
تاريخ التسجيل : 11/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الإثنين ديسمبر 29, 2008 11:31 am

إنتو عمالين تتكلمو وبتهزرو طيب شوفوا الريس الجديد يبقى من فين
شكله من ميت غمر
هههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
.... لكل أهلاوي بور سعيدي وزملكاوي يربيهم ...................
___________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://starz.hooxs.com
طارق محمد احمد
ستار جديد
ستار جديد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1
تاريخ التسجيل : 14/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: رئيس مصر التالى   الجمعة فبراير 26, 2010 7:26 pm

ماذا بعد كل الترشحات تقول جمال ولكن فى حركة جرئية وتحرك قوى وخصوصا الوقت دة لية بعد ما قال البرادعى توجهاته بشان الانتخابات القادمة فعلا مص ر ولادة برجال كثيريين شرفاء مثل اسيد محمد البرادعى حرك الاحزاب السياسية فى مصر شجعهم على الحديث فى السياسة غير شكل الحديث السياسى عقبال مايحرك الشارع المصرى ويعرف يتكلم فى الساسة بدل من كلمة كفاية نعيش فقط بعد كدة مش هيعرف يعيش بلد بدونة سياسة ديمقراطية لن تظهر على السطح ابد انظر لبلد ديمقراطى وبلد غير ديمقراطى سوف تلقى الفساد مستشرق لحماية النظام القائم تعين للواءات بمرتبات خيالية تعين عهات لحماية الكرسى الحاكم كم من الغش موجود كم من الفساد لاا يعد ولا يحصى سوف احكى لك حكاية عزيزى القارء دخلت انتخابات الشورى 2007 عن دائرة النزهة كان التزوير على اعلى مستوى غير القضاة اصل تعبينه اصل ميعرفوش يذورة كان فى غرفة على اعلى مستوى تتابع حركة التزوير كل يتسابق فى تعبئة الصناديق اساسا محدش خرج فى الانتخابات عشان عرفين النتيجة مسبقا كان فى مرشح قبطى مات حزن على نفسة وعلى حالة وانا مرشح عن الريف صدقنى لو فى عدل لكان اعادة انا والمرشح القبطى فقط مرشح الحكومة حوالى 40 صوت فقط الفرز طلع 34625 الف شوف ازاى والسلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رئيس مصر التالى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ستارز :: الاقسام الرئيسيه :: السياسه و الاخبار-
انتقل الى: